★★★ باژبود ★★★

★★★ ادب و عرفان و هنر ★★★

★★★ باژبود ★★★

★★★ ادب و عرفان و هنر ★★★

◆◆◆ اللهم صل علی محمد و آل محمد ◆◆◆

سلام علیکم ؛
در روز و روزگارانی که انسان دچار نسیان گشته و آنسان بودن خود را از یاد برده است ، ما کمر همت بسته ایم که فرایادش بیاوریم که از کجا آمده ایم ؟ در کجا هستیم ؟ و به کجا خواهیم رفت ؟
در ادامه این راه سهل و ممتنع از جان و دل ، پذیرای گوهر نقدتان می باشیم .

" دعاگوی وجود شریفتان : مجید شجاعی ؛ مدیر سایت باژبود "

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

نظرات  (۳)

۱۵ بهمن ۹۶ ، ۰۹:۱۵ وحید جاسمی
سلام استاد عزیز ومهربونم از خداون منان برای شما وخوانواده عزیزتان کمال سلامتی وخوشبختی را میخواهم. خیلی عزیزی دوستت دارم عاشق صدایت هستم 
پاسخ:
سلام عزیزم
بنده نیز برای شمایان طول عمر با عزت و برای خانواده ی مکرمتان خوشبختی و سعادت دارین را تمنا دارم .
سربلند باشید .
۰۹ بهمن ۹۶ ، ۱۷:۲۷ وحیدجاسمی
سلام استاد عزیرم که همیشه شما جای پدر را برای من داشتید اجرتان باامام حسین
۰۹ بهمن ۹۶ ، ۱۷:۲۲ وحیدجاسمی
سلام استاد عزیرم که همیشه شما جای پدر را برای من داشتید اجرتان باامام حسین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی